10 Ekim 2012 Çarşamba

Breaking Bad 2008 (5.SEZON)


Süre :  8 x 45dk

Tür  : Drama | Mystery
___________________________________________________________________
SİNE PUANIM:

5
/10       



Güzel bir sezo oldugunu söyleyemeyeceğim.Açıkcası tren soygunu dışında çok da hareketli bölümler yoktu Skyler gibi bizde ruh gibi bütün bölümleri izledik.Frenkin ölmesine üzüldüm güclü bir karakterdi basitce harcadılar.
Bende 5 sezonun 8.bölümü final sanıyordum yorumlardan sonra imdb'e baktım 16 bölüm görünüyor
8 Bölümde Hank W.W durumu ben ordan bişey cıkacaganı sanmıyorum en kötü ihtimal Hank içine kurt düşer onuda basitce savuştururlar herzaman yaptıkları şey.
1bölüme tekrar baktımda saçlar isimler falan hep degişmiş bu arayı nasıl dolduracaklar çok merak ediyorum ben.
Walterın eleverilmeside bence beklenenın aksine skylerdan bekliyorum izleyip görelimde yayınlanan ikinci sınıf dandik  filmler olurya aynı onlardan .Açıkçası 20dk zor dayandım sil gitsin izlemeye bile değmez

İzlediğim Rip :Breaking.bad.s05e.hdtv.x264-FQM
Ses/Görüntü  :8/8

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder